Objednanie tovaru v internetovom obchode JURPACK je veľmi jednoduché. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť.
Vyberte si tovar:
Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na tlačidlo HĽADAŤ. Pole na vyhľadávanie vám už pri písaní názvu výrobku samo napovedá produkty, ktoré by mohli súvisieť s písaným textom.
Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v hornej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem.
Vložte tovar do košíka:
Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo KÚPIŤ. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar. Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ V NÁKUPE, ak ste už vložili do košíka všetko, čo potrebujete, stlačte tlačidlo PREJSŤ NA OBJEDNÁVKU.
Zmena obsahu košíka:
Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo KOŠÍK v pravom hornom rohu stránky.
V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov, prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika.
Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ NA PRIHLÁSENIE A ADRESU.
Doprava a platba:
Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Môžete si tovar vyzdvihnúť osobne v našej predajni, alebo si ho môžete nechať doručiť našou dopravnou spoločnosťou
Osobné vyzdvihnutie tovaru v predajni je zadarmo.
Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku, platbou vopred na účet alebo až pri osobnom vyzdvihnutí na pobočke. Na pobočke môžete tovar zaplatiť len v hotovosti.
Doručovacie údaje:
V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky.
Vytvorte si u nás svoj účet a pri prihlasovaní sa vám objaví prihlasovacie okno, do ktorého zadáte svoj e-mail ako užívateľské meno a svoje heslo a kliknete na „PRIHLÁSIŤ“. Ak ste svoje heslo zabudli, môžete si ho nechať poslať na e-mail. Kliknite na tlačidlo Obnoviť heslo. Potom už len stačí zadať svoj e-mail, ktorý ste použili pri registrácii a kliknúť na tlačidlo „OBNOVIŤ HESLO“. Na e-mail vám príde nové heslo a inštrukcie, ako ho použiť.
Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, pridajte pri platbe údaje novej adresy.
V dolnej časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.
Pokiaľ máte už všetko vyplnené, kliknite na tlačidlo „PREJSŤ NA OBJEDNÁVKU“
Zhrnutie objednávky:
Táto stránka je určená na celkovú kontrolu objednávky. Je tu vidieť všetok tovar, ktorý si chcete objednať, zvolená doprava, fakturačná a doručovacia adresa a konečná cena s DPH.
Pokiaľ ste našli v prehľade nejakú chybu, kliknite na tlačidlo „Späť k doručovacej adrese“ a chybu opravte. Po opravení sa opäť vráťte do časti košíka „ZHRNUTIE OBJEDNÁVKY“
Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „DOKONČIŤ OBJEDNÁVKU“ objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.
Potvrdenie o prijatí objednávky:
Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte nás na tel. čísle +421948638141. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.
Potvrdenie objednávky:
Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.
Výzva k odberu
V prípade, že ste si zvolili osobný odber v našej predajni, po naskladnení vašej objednávky budete o tom obratom informovaní avízom. Ak ste toto avízo ešte nedostali, tak váš tovar na predajni ešte nie je dostupný.
Potvrdenie záruky:
Ako záručný doklad na vybavenie záruky slúži pokladničný doklad alebo faktúra, ktoré pri osobnom odbere dostanete priamo v pobočke, alebo je v prípade doručenia zaslaný s tovarom.